چاپ

DSC 1750

آیت‌الله دژکام نماینده ولی‌فقیه در استان فارس و امام‌جمعه شیراز روز دوشنبه 16 مهر 97 با هیئت همراه، ضمن دیدار با حجت‌الاسلام‌والمسلمین استاد شیخ علیرضا حدائق از ساختمان مجتمع آموزشی پژوهشی حضرت ولی‌عصر (عج) و مهدیه بزرگ شیراز بازدید کردند و در جریان روند ساخت این مجتمع قرار گرفتند.

در این دیدار استاد شیخ علیرضا حدائق ضمن قدردانی از توجه نماینده ولی‌فقیه به این مجموعه، ابراز امیدواری کرد که با عنایات حضرت ولی‌عصر (عج) این مجموعه در زمان کوتاهی به بهره‌برداری برسد.
آقای مهندس معین از اعضای هیئت‌امنای بنیاد و موسسه فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) تاریخچه‌ای از واگذاری زمین و ساخت اولیه ساختمان مهدیه تبیین کرد.
بعدازآن حجت‌الاسلام محمدحسین حدائق گزارشی از روند ساخت و مشکلات و موانع موجود ارائه کرد.
پس‌ازآن، آیت‌الله دژکام ضمن تقدیر و تشکر از زحمات استاد حدائق به این نکته اشاره کرد که در این‌گونه مسائل، باید همه مؤمنین با هم یک‌صدا شوند و ازاین‌گونه اقدامات حمایت معنوی، مالی و فیزیکی داشته باشند. وی گفت: اگر مؤمنین به‌طور هماهنگ از این اقدامات فرهنگی حمایت کنند دشمنان عزم جدی ما را درک می‌کنند و این مسأله در پیشبرد کارها بسیار مؤثر است.
وی ابراز امیدواری کرد که با هماهنگ کردن فعالیت‌های مختلف فرهنگی در استان بتوان تأثیر این کارها را دوچندان کرد.

پس‌ازاین جلسه، امام‌جمعه شیراز از نزدیک با حضور در ساختمان مهدیه بزرگ شیراز در جریان پیشرفت فعالیت‌های ساختمانی قرار گرفت.

گزارش تصویری

بازدید: 1902