مدیرکل و مسئولان شرکت هواپیمایی آسمان و فرودگاه شهید دستغیب شیراز با استاد شیخ علیرضا حدائق دیدار کردند.
در دیدار استاد شیخ علیرضا حدائق ضمن تأکید بر این‌که بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) مفتخر است در زمینه آموزش معارف مهدوی فعالیت می‌کند گفت: مترصد بودم تا در فرصتی از برگزاری برنامه سه‌شنبه‌های مهدوی که در فرودگاه شیراز اجرا می‌شود تشکر کنم. برگزاری چنین برنامه‌ای ناشی از حمایت مسئولین محترم آن مجموعه است که از فرصت‌هایی که در اختیار آن‌ها قرار داده‌شده است به شکل شایسته استفاده می‌کنند.
ایشان افزودند: از این فرصت استفاده می‌کنم و بیان می‌کنم که از کارهای خوبی که در این استان انجام می‌شود ساخت مجتمع آموزشی مهدویت است که سابقه نداشته است. این مجموعه که در خیابان زند در حال احداث است قریب به بیش از چهارده هزار متر بنا دارد و بنا است حدود هفت‌صد دانش‌پژوه را در زمینه معارف مهدویت آموزش دهد.
وی افزود: الحمدلله این حرکت شروع‌شده است و بدون یک ریال حمایت دولتی ولی با حمایت حضرت ولی‌عصر (عج) و همیاری‌های مردمی در حال پیشرفت است. از مظلومیت امام زمان (عج) همین بس که در جمهوری اسلامی یک مجموعه تخصصی درباره امام زمان (عج) نداریم .
مدیرعامل بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) استان فارس در تبیین فعالیت‌های این بنیاد به تربیت مربیان مهدوی و اعزام آن‌ها به مراکز فرهنگی و آموزشی و اداری اشاره کرد و این مجموعه را محل رجوع اقشار مختلف مردم و دانش آموزان و دانشجویان جهت معارف مهدوی دانست.
در پایان این دیدار، مسئولین بخش‌های مختلف بنیاد به تشریح فعالیت‌های خود پرداختند و آقای اسلامی مدیرکل شرکت هواپیمایی آسمان و آقای ملائکه رئیس ایمنی پایگاه شیراز ضمن تقدیر از فعالیت‌های مهدوی، آمادگی خود را در ترویج معارف مهدوی در مجموعه تحت مدیریت خود اعلام کردند.

DSC4216
DSC4219
DSC4228
DSC4218
DSC4235

نظرات (0)

هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان ثبت نام یا ورود به حساب کاربری خود.
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
عبارت تصویر زیر را بازنویسی کنید. واضح نیست؟
طراحی و پشتیبانی توسط گروه نرم افزاری رسانه