در ابتدای این جلسه که پنج شنبه 19 مهر 97 برگزار شد، حضرت استاد حدائق ضمن خوش‌آمد گویی به مدیرکل محترم و هیئت همراه به ارائه گزارشی از فعالیت‌های مجموعه‌های خود پرداخته و بخش فعالیت‌های بنیاد و موسسه فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج)، حوزه علمیه منصوریه و کانون مشاوره انس با فطرت را تشریح نمودند.
مدیرعامل بنیاد و موسسه فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) استان فارس با اشاره به رسالت مهم نهاد آموزش‌وپرورش در تربیت نفوس و معرفت افزایی دانش آموزان، مهم‌ترین وظیفه مسئولین آموزش‌وپرورش که در ادامه رسالت انبیاء است را بر اساس قرآن کریم اولاً تزکیه و افزایش معنویت و سپس تعلیم دانستند و افزودند: خداوند از باسوادان بی‌معرفت با دو تعبیر یاد می‌کند: 1- سگ «مَثَله کَمَثَلِ الکَلب» که این تعبیر نسبت به بلعم باعورا بود؛ 2- الاغ: « مَثَلُ الَّذِينَ حُمِّلُوا التَّوْرَاةَ ثُمَّ لَمْ يَحْمِلُوهَا كَمَثَلِ الْحِمَارِ يَحْمِلُ أَسْفَارًا» که این تعبیر نسبت به دانشمندان یهود است.

مسئول حوزه‌های علمیه منصوریه و مولی‌الموحدین در ادامه در بیان اهمیت ترویج معارف مهدویت فرمودند: در بین فعالیت‌های فرهنگی مهم‌تر و اساسی‌ترین کار، ترویج معارف مهدویت و ولایت است؛ چراکه اگر نماز، بی ولایت شد خروجی آن ابن ملجم مرادی است و اگر دست قرآن از ولایت جدا شد خروجی آن حجاج بن یوسف ثقفی می‌شود. آنچه رخصتی و اجازه‌ای برای آن قائل شده است ولایت است که باید در میان فعالیت‌های فرهنگی ترویج معارف مهدویت و روحیه ولایت‌پذیری در اولویت فعالیت‌های آموزش‌وپرورش قرار گیرد.
در خاتمه استاد حدائق برای مدیرکل محترم آموزش‌وپرورش استان فارس جناب آقای دکتر نجفی و معاونت محترم فرهنگی ایشان جناب آقای نظری آرزوی موفقیت و خدمت مضاعف نمودند.
لازم به ذکر است در پایان جلسه، گزارشی از فعالیت های بنیاد و موسسه فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) استان فارس در عرصه ترویج معارف مهدویت در قالب نشریه، برگزاری دوره های تخصصی در سطوح مقدماتی و عالی و اعزام مبلغ به مناطق مختلف ارائه شد.

DSC1960
DSC2049
DSC2034
DSC2018
DSC2013
DSC1936
DSC2008
DSC2002
DSC2043
DSC2000

نظرات (0)

هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان ثبت نام یا ورود به حساب کاربری خود.
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
عبارت تصویر زیر را بازنویسی کنید. واضح نیست؟
طراحی و پشتیبانی توسط گروه نرم افزاری رسانه